2014. szeptember 14., vasárnap

Summer Madness/Autumn Madness

 

  Nancy blogján dorbézoltam és megláttam a summer madness játékot. Mivel nyílt felhívást találtam a posztban, úgy gondoltam, hogy belerondítok én is a játékba, vegyítve a két évszakot. (Amúgy is az ősz a kedvenc évszakom, gyönyörű színei vannak, nem? Bár a sok eső csak akkor jó, ha be lehet vackolni egy jó könyvvel és kávéval/teával.) :D
 

1. Mutass egy nyárias és őszies borítójú könyvet!

Kerestem, kutattam, aztán rájöttem, hogy se nyárias, se őszies borítóval nem tudok előrukkolni, ugyanis olyan könyveket olvasok, amik sötétek. Nem csak a sztori, de a borító is. Még téliesnek is durvák. :D 

2. Válassz egy kitalált helyet, ami tökéletes célállomása lenne a nyári/őszi vakációdnak!

  A kitalált helyekkel az a bajom, hogy mindegyiknél vagy gyilkosság vagy apokalipszis van, és ha már vakációzni megy az ember, akkor a háta közepére kívánja a menekülést, meg a harcot. Nagyon szívesen ellátogatnék mondjuk a Hex Hall sulijába, vagy Morgan Rice királyos sorozatának valamelyik helyszínére, mondjuk a palotába. De bármelyik nyugis amerikai kisváros is megtenné, bár a valóságban - bármelyik évszakban - Szöulba jutnék el a legszívesebben vagy Dél-Koreában bárhová. 


3. Éppen a nyári/őszi vakációdra mész és a repülőgépen ülsz. Egy olyan könyvet akarsz olvasni, ami egész úton kitart. Melyik regényt választanád?

  Ha rövidebb út lenne, akkor Cassandra Clare-től vinném magammal Magnus Bane krónikáit.


 Ha hosszabb út lenne, akkor már bajosabb lenne a dolog, ugyanis tele vagyok még nem olvasott trilógiákkal, meg féltéglákkal. Ha ma utaznék, akkor szintén Cassandra Clare-t vinnék, a Pokoli szerzetek trilógiát. 


4. Nyári/őszi szomorúság gyötör - melyik vidám könyvvel csalnál mosolyt az arcodra?

 Bármelyik Christopher Moore könyv megtenné, mondjuk a Te szent kék, ami a polcomon csücsül és várja az olvasást. (Már nagyon várom az új könyvét is, októberben jön ki.) Az ő könyveit nem lehet nyilvánosan olvasni, mert garantált a sok nevetés. 




 


5. Éppen a tengerparton ülsz, teljesen egyedül. Melyik kitalált karakter lenne a tengerparti kedvesed?

  Uhh, muszáj egyet választani? :D Az első, aki beugrik, az Kaidan Rowe a Wendy Higgins-féle angyalos sorozatból. Nem csak dögös, hanem szórakoztató is a srác. (Egy Éjurat meg nem tudnék elképzelni hawaii mintás gatyában a napsütésben szörfözni. :D)

6. A fagyizás mellé kell egy fagyos, menő haver is. Melyik kitalált karakter lenne a legjobb barátod?

  Ha fagyos havert kell választani, akkor Éjúrral szívesen fagyiznék a Shadow and Bones-ból, de ha lányt kéne választani, akkor Dezt választanám a Touch-ból. Ha viszont egy őszi beszélgetős sétát tennék, mondjuk egy erdőben, akkor egyértelműen "A"-t választanám a Nap nap utánból.


7. Oszd meg a nyári (nálam őszi) őrületet. Taggelj be pár embert.

  Én is mindenkit táncba hívok! Szóval szabad a pálya!
________________________________________________________________________________________________

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ania Ahlborn - Vértestvérek

Ania Ahlborn - Vértestvérek  Fülszöveg: Az Appalache-hegység mélyén található egy ház, messze a civilizációtól. A Morrow család lakja, a...