2013. november 16., szombat

Novemberi szerzemények (Ajánló)

    Tudod már, mit szeretnél a fa alá?

   Ebben a hónapban is folytattam a zord téli estékre való feltankolást könyvekből. A könyvfüggőségre rátesz még egy lapáttal, hogy az akciók csak jönnek és jönnek megállás nélkül, a megjelenésekről nem is beszélve. Hosszú idő óta ez a kedvenc csomagom (meg a legnehezebb is a kemény kötések miatt - a A Tűz és Jég dala kivételével mindegyik kemény borítós), mert egytől egyig nagyon jónak ígérkeznek és nagyon fájt értük a fogam. Ajánlom őket beszerzésre, akár még karácsonyi ajándéknak is. :)


George R. R. Martin - Királyok csatája (A Tűz és Jég dala II.)
Alexandra Kiadó

  Tudom, hogy a csapból is a Trónok harca folyik, de nálam csak most kezdődik a rajongási láz. Hülye szabályaim vannak: 
  1) sorozatba nem kezdek bele, míg meg nem jelent az összes rész és meg nem szereztem. 
  2) a filmet vagy a filmsorozatot csak az olvasás után vagyok hajlandó megnézni. 
   A szabályaim miatt viszont lemaradok a rajongási hullámról, de ami jó, ahhoz sosincs késő.


George R. R. Martin - Kardok vihara (A Tűz és Jég dala III.)
Alexandra Kiadó

  A véletlen folytán megvolt a sorozat első és negyedik része. Szerintem ez a legrosszabb felállás, mert pont a közepe hiányzik és beindul az enyhe paranoia, hogy mi van ha? Mi van, ha nem tudom megszerezni a közepét? Hogy leállítsam magam, inkább megszereztem gyorsan, pedig a sikere olyan töretlen, hogy felesleges volt aggódnom. De a paranoia csak nem hagy békén, mert az ötödik részt is be kell szereznem, a következő részt pedig még meg sem írta Martin. :D


Cynthia Hand - Angyalvágy 
Maxim Kiadó

  Az Angyalsors trilógia befejező kötete, ami nemrég jelent meg. A kedvenc angyalos sorozatom. Végtelenül bájos, humoros, izgalmak is vannak benne, érdekes a világa, a karakterek imádnivalók, szóval minden benne van, ami egy jó kis tinifantasyhez kell. Ha lenne lányom, gondolkodás nélkül a kezébe adnám, mert mentes a durva erőszaktól és mert tényleg nagyon bájos sztori. A kivitelezése is igényes. Egy tinilánynak ideális ajándék, ezzel a gyűrűvel meg pláne. :)


Alma Katsu - Halhatatlan
Agave Kiadó

  Nagyon régóta szemezek a könyvvel, de mindig lebeszéltem magam róla vagy el is felejtettem, hogy létezik. Mindig volt valami más, ami jobban kellett. Nemrég megjelent a második része, így megint a szemem elé került. Aztán elég volt elolvasnom Nima posztját, hogy az ördög megszólaljon a vállamon, "Kell neked az a könyv!" Hallgattam rá, meg Nimára is, így a polcomon várja, hogy elolvassam. A könyv nagyon betegnek és nagyon jónak ígérkezik.


Alma Katsu - Megtorlás
Agave Kiadó

  A Halhatatlan második része, ami mostanában jelent meg. Szerencsére az Agave tervezi, hogy folytatja a kiadást, úgyhogy tűkön ülve várom a következő részt, annak ellenére, hogy nem olvastam a sorozatot. De annyi jót hallottam róla, hogy már most rajongók érte. Érzem, hogy jó kis sorozat lesz. Általában amit Nima ajánl, az jó szokott lenni. Ezért jó, ha az ember megtalálja azt a bloggert, akinek az ízlése hasonló, mert könnyebb kincsekre lelni.


Mark Lawrence - Tövisek hercege 
Fumax Kiadó

   Ez a sorozat állítólag a britek válasza a Trónok harcára. Még nem tudok nyilatkozni, hogy ez mennyire állja meg a helyét, de azt tudom, hogy a könyv fülszövegét még végig sem olvastam, már kellett a könyv. Általában a férfiak szoktak az ilyen jellegű könyvekért rajongani, de nem árt néha a nőknek is odafigyelni az ilyenekre. Már megtanultam, hogyha egy pasi ajánl egy könyvet és nagy rajongással mesél róla, akkor az esetek 90%-ban biztos, hogy jó lesz.  Mostanában jelent meg a harmadik, befejező része, így egyben le lehet darálni a sorozatot. A decemberi könyvcsomagomban tuti, hogy benne lesz a másik két része is, ha a fene fenét eszik is.


________________________________________________________________________________________________

2 megjegyzés:

  1. csupa jó könyvek.:))
    Hand ennyire jó? úgy emlékszem, elég sokan lehúzták.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy kinek mi a jó, de nekem nagyon tetszett. Én szeretem. Az tény, hogy nem egy durva fantasy, attól messze van. Szerintem ezért húzzák le sokan. Én azért szeretem, mert egy könnyed és bájos sztori, nincs benne erőszak, habkönnyű. Az tény, hogy szerintem a 14 éves korosztály inkább a célcsoport. Ez nem egy olyan YA könyv, ahol már isznak, drogoznak, öldökölnek, csókolóznak, meg szexelnek. Az angyalokról való elképzelés viszont nagyon érdekes benne.

      Törlés

Ania Ahlborn - Vértestvérek

Ania Ahlborn - Vértestvérek  Fülszöveg: Az Appalache-hegység mélyén található egy ház, messze a civilizációtól. A Morrow család lakja, a...