2013. június 30., vasárnap

I'm back....

Ha az ember a blogja felé se szagol. akkor bizony lemarad dolgokról. Távollétemben két helyről is megkaptam a balra látható díjacskát és bár szerintem már mindenkin végigfutott, azért a sor végén kullogva megköszönöm és továbbadom. Köszönöm Grettynek, akivel iránytűk vagyunk egymás számára, aki mindenbe belevisz és kitartóan harcias (hozzáteszem megéri rá hallgatni, a szórakozás garantált vele) és köszönöm Nancynek is, akinek még mindig olyan a blogja, mint egy YA mennyország (nem tudom, hogy csinálod, irigylem a blogodat :D).

A díjhoz tartozó szabályok a következők (amiket persze én áthágok):

1. Említsd meg, kitől kaptad a díjat, természetesen linkelve :)
2. Válassz ki 4 blogost, akinek a díjat tovább szeretnéd adni - de csak olyannak adhatod, akinek 200-nál kevesebb rendszeres olvasója van! (Természetesen linkelve)
3. Írj röpke kommentet a kiválasztott blogosoknak, hogy díjat kapnak Tőled!

  Öt további embernek adom a díjat, az már részletkérdés, hogy ők is megkapták mástól (vagy épp tőlük kaptam, a visszaadásra nem volt szabály, igaz?), de akkor is na...
Nancy: ha nem tőle kapom, akkor ő kapta volna tőlem. Imádom a blogja hangulatát, nem csak a kinézet és a könyvek miatt, hanem a sok zenei aláfestésért is. Fájlalom, hogy a virtuális ipod eltűnt, mert a zene terén is jó ízlése van. 
Gretty: szerintem titokban jár valami számtech tanfolyamra, mert egyre profibb a blogja, van ott habzsi-dőzsi rendesen. Amibe belekezd azt profin végig is csinálja, lassan már celeb méreteket ölt a hírneve. 
Gigi: ő az a blogger, akit először megismertem és akinek rákattantam az oldalára. Napi rutinommá vált, hogy a reggeli kávé mellé elolvastam egy-egy kritikáját, még akkor is, ha a könyv nem is érdekelt. Gigi nem szépít sosem, kerekperec leírja még a recikönyvről is a rosszat. A stílusa pedig utánozhatatlan. A bloghoz való kitartását pedig becsülöm (ő nem tűnik el majdnem fél évre, mint én. :D).
Nima: az ő blogján mindig pörögnek az események, neki sikerült az, ami másoknak nem annyira, a bejegyzései alatti hozzászólások szaporodnak, mint a gomba az esőben. Ettől él a blogja, nem csak ő közöl, hanem visszacsatolást is kap. Nagyon sok olvasmányélményt neki köszönhetek, valahogy mindig megtalálja a jókat. Ha kifogytam az ötletekből és barangolni kezdek a blogján, akkor tuti biztos, hogy legalább tíz könyvvel megnő a kívánságlistám.
CB: akinek még viszonylag friss a blogja, de egyre jobban törekszik felfelé. A nyálamat csorgatom mindig, hogy milyen szépségeket olvas.  
_______________________________________________________________________________________________

7 megjegyzés:

  1. :D Köszi a díjat meg a szép szavakat :* Az iPod pótlásán rajta vagyok, csak még technikai problémáim vannak :D (lehet, hogy Grettyhez kellene mennem tanácsért ;):D)
    És remélem most már te is visszatérsz a "blogéletbe". Hiányoztál ám! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azon vagyok, hogy visszatérjek, nagyon csúnyán elhanyagoltam a blogot, pedig olvastam elég sokat. :) Nekem is nagyon hiányzott a blogos csapat. :) Gretty tud segíteni szerintem. Én is őt vagy Nimát szoktam még nyaggatni. :)

      Törlés
  2. üdv újra a képernyőn.:))
    köszönöm a dicséretet, nagyon kedves vagy.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem bepótolni, hogy miről maradtam le, de már megint megnövelted a kívánságlistámat, pedig csak a link miatt mentem most hozzád. Persze, hogy fél óra és nagy önuralom volt, hogy kikeveredjek onnan. :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Majd Nancy felveszi veled a kapcsolatot (remélem), hogy újra legyen virtuális ipodja a blogon. :D A Te blogodon meg mi van a lopásgátlóval? Nem működik. A díj szabályzatát Tőled másoltam minden gond nélkül. :P :)

      Törlés
    2. Az egyik gondom elhárult, de született másik, mert miért ne :D Ha valaki tud valami jó blogba ágyazható zenelejátszót, sikítson :D

      Törlés

Ania Ahlborn - Vértestvérek

Ania Ahlborn - Vértestvérek  Fülszöveg: Az Appalache-hegység mélyén található egy ház, messze a civilizációtól. A Morrow család lakja, a...